Ruralni centar Sova u saradnji sa Agencijom sa ruralni razvoj Grada Sremska Mitrovica dana 5.11.2021. godine u Etno zdanju Zmaj od noćaja, organizovao je okrugli sto sa malim proizvođačima tradicionalnih proizvoda sa teritorije Grada Sremska Mitrovica okupljenih oko korpe Sremske Mitrovice. Radionica se održala kao aktivnost u okviru projekta „Unapređenje održivosti malih proizvođača Srema na regionalnom tržištu kroz Sremsku korpu tradicionalnih proizvoda“ koje finansira Ministarstvo poljoprivrede šumarstva i vodoprivrede.
Na radionici je predstavljen način funkcionisanja Sremske korpe koja je nastala preko UNDP projekta kao i potrebe da se proširi na nove male proizvođače. Predstavljena je mogućnost promocije i marketinga preko sajta, promocija putem medija, učešće na brojnim manifestacijama koje organizuje Grad ili neko od partnera. Najavljeno je unapređenje sajta pa su pozvani proizvođači da dostave ponovne podatke i da pozovu potencijalne zainteresovane strane da se pridruže.
Marko Cvijanović koordinator projekta i predsednik RC SOVA je istakao da je potreba okupljanja malih proizvođača višestruka, pre svega u zajedničkom nastupu na regionalnom tržištu, zatim međusobnoj promociji putem sajta i etno objekata, unapređenju usluge, i kvaliteta proizvoda umrežavanje i distribucija proizvoda malih proizvođača u objektima koji pružaju tradicionalnu hranu i piće a ne prodaja industrijski proizvoda kao etno. Osnovni cilj korpe pored toga da se kao koorporativni poklon poklanjaju proizvodi malih proizvođača je njihovo umrežavanje, dovođenje i zadržavanja turista na području grada Sremska Mitrovica.
Dušica Pavlović, direktorica Agencije za ruralni razvoj Grada Sremska Mitrovica je naglasila da Sremska korpa tradicionalnih proizvoda predstavlja svojevrsni gradski suvenir, da joj je cilj povezivanje svih lokalnih proizvođača prehrambenih, poljoprivrednih proizvoda ali i proizvoda starih zanata. Korpa će imati svoje mesto u okviru Turističkog info centra čije se otvaranje očekuje oko Nove godine i služiće kao protokolarni poklon čiju sadržinu naručioci sami mogu da biraju, a sve to kao krajnji ishod ima razvoj i jačanje lokalne ruralne ekonomije.